Mutlu yıllar!


Sevgili popicim, grenouillecüm, Zezecim...
Bugün doğum günün.
Evet, bugün doğum günün.
Şok oldun değil mi?
İyi ki doğdun!
Sen bana Robert'ın elinde hepi börtdey yazılı bir karton tutttuğu resim koymuştun.
Kellan'la ancak bu kadar oldu.
Köşedeki "zeze" yi de ben yazdım.
Mükemmel olmuş değil mi?
Paint'te fotoşopumsu mükemmellikler yaratıyorum. :D
Tekrardan, iyi ki varsın.

(Not: ilk önce alt satıra indiğimi sanıp entera bastığım için daha ben bir şey yapamadan yayınladı. Neyse, ama sen bunu oku.)

10 yorum:

  1. teşekkür ederim popolu :)
    kellan olsa yeter; senin paintteki mucizevi yeteneklerin de ayrı bi şey yani...
    Hayal Meyal, çok teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  2. Hayal meyal; teşekkür ederiz. :)

    Grenouile, emek var sonuçta. Ama kimse anlamaz yani resmin üstünde oynandığını :D Rica etmek ben ;)

    YanıtlaSil
  3. :D bence facebooktaki gibi bi konuşmaya burada da başlamasak daha iyi olmak =P

    YanıtlaSil
  4. Hı-hı diyor Çemile. :D

    YanıtlaSil
  5. popicilik nedir ya? :xD

    YanıtlaSil
  6. Çok değişik bir şey aslında. Neresinden başlasam anlatmaya bilemiyorum. :P

    "Popiler" kültürün savunucusu kişileri anlatır. :D
    Bu kişiler genelde popüler diyemez. :P
    Hayat felsefesi ise "Herkesin bir popisi vardır."dır.
    Kısaca böyle. Çok derinlere inmeyelim.

    YanıtlaSil
  7. "Herkesin bir popisi vardır."

    eheheh, burda koptum ama :)))

    (çok derinlere orda inme burda inme nerde incez yaw :P?)

    YanıtlaSil
  8. :D
    (boşver, böyle kalsın. Çok derinlere inersek boğuluruz.)

    YanıtlaSil
  9. Vurgun bile yenebilir çok derinlerde :D

    YanıtlaSil

Dinliyorum: